Back In Black - AC/DC

2008年2月12日 星期二

These Days

iPod Touch get!
I bought my 16G iPod Touch on 1/30 with NT.11500, and this gadget is fantastic. I will sell it when iPhone with HSDPA is available in Taiwan with local service provider.

傳說中的何宣
And again I'm preparing for the exam, hope I won't have to prepare it for the third time.
Here is our pretty physiology teacher at the cram schoool.

5 留言:

這老師...會不會太年輕了?

這篇也太混了吧~
(#‵′)f〒﹌﹌叭 叭叭叭叭叭叭叭

@蘇帝夫:
老師本人超可愛的,不過我也對她的年紀很存疑,哈哈

@張正teen:
我沒錢做相簿,只好這樣囉 XD

我以為你對iphone死心才買ipod的
原來我錯了

這只是權宜之計,因為我再不先買個iPod墊著,我怕我每天逛網拍流口水都不唸書了XD

張貼留言

Leave me a message!